Мої оголошення
 /  Допомога  /  Оголошення

Оголошення

Хто може подати / розмістити оголошення?
Вартість розміщення оголошень
Подати оголошення: можливі проблеми та їх рішення
Подати оголошення: не завантажується фото
Подати оголошення: максимальна кількість на одного користувача
Як відредагувати оголошення?
Як видалити оголошення?
Як оновити оголошення?
Як відновити оголошення із архіву?
До оголошення застосовані обмеження
Що таке ID оголошення? Як дізнатись ID оголошення?
Виділення / спецрозміщення оголошень
Які переваги у зареєстрованих користувачів перед незареєстрованими?
Як нагадати пароль до оголошення, доданого незареєстрованим користувачем?
Раніше було додано декілька оголошень, а зараз їх неможливо знайти. Куди ділись оголошення?
Система пошуку на сайті. Чому я не можу знайти своє оголошення за ключовими словами?
Лічильник показів/переглядів оголошення/телефону. Термінологія/підрахунок.
Система копіювання на інші дошки оголошень
Приховування тимчасово неактуальних оголошень
Використання оголошень як шаблонів
Налаштування системи нагадування щодо оновлення оголошень
Вимагають передоплату? Перевірте наявність товару і будьте уважні!
Шахрайство з супервигідною / заниженою ціною, самовивозом і розрахунком за фактом
Переклад заголовків оголошень
Хто може подати / розмістити оголошення?
Оголошення може розмістити кожен бажаючий. Оголошення додаються безкоштовно.
Перед розміщенням оголошень рекомендуємо ознайомитись з угодою користувача.
Увага: для більш широких можливостей роботи з оголошеннями рекомендуємо зареєструватись.

Відео додавання оголошення на прикладі дошки агрооголошень «Agro-Ukraine» (логіка роботи форми додавання однакова)

Вартість розміщення оголошень
Всі оголошення розміщуються безкоштовно.
Подати оголошення: можливі проблеми та їх рішення
Інколи при розміщенні оголошень виникають проблеми.
Проблема з відправленням форми (форма не відправляється)
Можливо на вашому комп'ютері встановлена програма, яка помилково блокує деякі скрипти (програмне забезпечення) сайту. Зазвичай це некоректно налаштований антивірус з увімкненим модулем-антибанером або програма-антибанер (Adblock, NoScript, Adguard, Ad Blocker и т.д.).
Найпростіше рішення - в налаштуваннях модуля/програми дозволити показ банерів/виконання скриптів на «Mobile-phones».
Проблема із завантаженням фото
  1. Сайт підтримує два методи завантаження фото:
    • HTML5 (використовується за умовчанням)

      Для повноцінної, максимально зручної роботи системи завантаження фото потрібен браузер з підтримкою HTML5 (будь-який сучасний браузер підтримує цю технологію)... Якщо ваш браузер підтримує HTML5, ви побачите зелену кнопку вибору фото.
      Цей метод завантаження дозволяє обробити файли безпосередньо з камери, без явних обмежень за розміром.
    • HTML, відправлення разом із формою

      Для безнадійно застарілих браузерів, комп'ютерів з максимальним рівнем безпеки і специфічними налаштуваннями, якщо встановлений Adblock чи Antibanner, а також в у випадку непередбачуваних помилок використовується найпростіший метод завантаження фото відправлення разом із формою.
      У цьому випадку ви побачите 5 типових полів для вибору файлів.
      Даний метод завантаження дозволяє обробити файли менше 1Мб, розміром до 1024х1024 пікселелів (радимо попередньо зменшити всі фото).
      Важливо розуміти, що у цьому випадку файли будуть відправлені разом із формою, внаслідок чого час очікування при відправленні значно збільшується і може перевищувати 15 сек. Якщо через 30 сек. очікування сайт видав незрозумілу помилку - можливо розмір одного чи декількох фото значно перевищує 1Мб.
  2. Не натискається кнопка вибору фото.

    Порада: щоб не втратити раніше введені дані, опублікуйте оголошення без фото після чого відкрийте його для редагування.
    Можливе рішення: натиснути Ctrl+F5, щоб повторно перезавантажити сторінку і всі скрипти сайту.

Подати оголошення: не завантажується фото
Подати оголошення: максимальна кількість на одного користувача
Будь-який зареєстрований користувач може розмістити до 1000 оголошень.
Як відредагувати оголошення?
Є два варіанти редагування оголошень, які залежать від способу їх додавання.

I варіант: оголошення додано зареєстрованим (авторизованим) користувачем.
У цьому випадку перейдіть Особистий кабінет -> Оголошення (для входу у особистий кабінет потрібна авторизація).
У цьому розділі представлені додані вами, як зареєстрованим користувачем, оголошення.
Для редагування перейдіть за посиланням «Редагувати», яке є біля кожного оголошення.

II варіант: оголошення додано незареєстрованим користувачем.
У цьому випадку знайдіть своє оголошення, натисніть на його заголовок і перейдіть на сторінку, де буде відображене тільки воно одне. Внизу сторінки, після контактної інформації, ви побачите посилання/блок Керування оголошенням, а в ньому посилання «Редагувати оголошення» – натисніть на нього і введіть пароль, який ви вказали при додаванні оголошення. Якщо пароль правильний, ви попадете на сторінку для редагування оголошення.

Як видалити оголошення?
Є два варіанти самостійного видалення оголошень, які залежать від способу їх додавання.

I варіант: оголошення додане зареєстрованим (авторизированим) користувачем.
У цьому випадку перейдіть у Особистий кабінет -> Оголошення (для входу в особистий кабінет потрібна авторизація).
У даному розділі представлені додані вами, як зареєстрованим користувачем, оголошення.
Для редагування перейдіть за посиланням «Видалити», що є поруч з кожним оголошенням.

II варіант: оголошення додане незареєстрованим користувачем.
У цьому випадку знайдіть своє оголошення, натисніть на заголовок і перейдіть на сторінку, де відображається тільки воно одне. Внизу сторінки, після контактної інформації, ви побачите посилання/блок Керування оголошенням, а в ньому посилання «Видалити оголошення» – натисніть на нього і введіть пароль, який ви вказали при додаванні оголошення. Якщо пароль правильний, оголошення буде одразу видалене.

Як оновити оголошення?
Функція «оновлення оголошень» доступна для зареєстрованих користувачів із особистого кабінету.
Є 2 варианти оновлення:
  • кожне оголошення окремо: функція доступна, якщо з моменту останнього оновлення оголошення пройшло не менше 3-х діб;
  • пакетне оновлення всіх оголошень: оновлюються ті оголошення, з моменту останнього оновлення яких пройшло не менше 7-и діб;

Оновлення оголошень, до яких застосовані обмеження неможливо. Слід спочатку відредагувати оголошення, щоб ліквідувати причину обмежень.

Незареєстровані користувачі можуть оновлювати оголошення вручну. Для цього оголошення потрібно відкрити для редагування і зберегти (зміни вносити необов'язково). Оновлювати оголошення таким чином можна не частіше одного разу за 3 дні.

Примітка: оновити оголошення означає підняти його на перші позиції/сторінки рубрики.

Як відновити оголошення із архіву?
Щоб відновити оголошення із архіву, його потрібно відкрити для редагування, перевірити правильність/актуальність даних і зберегти.
До оголошення застосовані обмеження
Обмеження застосовуються у випадку виявлення оголошень з однаковими або дуже схожими:
  • заголовками
  • текстами (зокрема якщо схожі тільки перші абзаци)
  • фотографіями.
При цьому всі ці оголошення належать одному користувачу (зокрема, якщо користувач має декілька акаунтів);

Обмеження застосовуються до конкретних оголошень, а не до акаунту користувача в цілому;

Оголошення, до яких застосовані обмеження:

  • не можуть бути підняті на перші позиції/сторінки рубрики;
  • не беруть участі у пошуку за ключовими словами;
  • часто малоефективні;

Щоб зняти обмеження слід відредагувати оголошення (із обмеженнями) і зробити його унікальним за всіма вищезгаданими параметрами: заголовок, текст, фотографії. Обмеження знімаються автоматично, одразу після внесення змін.

Обмеження застосовуються і знімаються тільки автоматично! Обмеження не можуть бути зняті вручну модератором.

Що таке ID оголошення? Як дізнатись ID оголошення?
ID оголошення – це унікальний номер, що присвоюється оголошенню в момент його додавання і лишається незмінним за будь-яких умов.
Дізнатися ID оголошення можна на сторінці оголошення, блок "Додаткова інформація" (над блоком "Автор, контакти")
Виділення / спецрозміщення оголошень
Переваги виділеного оголошення (спецрозміщення)
  • Виділене оголошення більшість часу знаходиться на першій сторінці (на перших сторінках) рубрики.

    Це досягається за рахунок автоматичного оновлення оголошення кожні 15-20 хв або частіше. У момент оновлення оголошення піднімається на перші позиції в рубриці. Якщо в одній рубриці виділено кілька оголошень - в момент оновлення вони міняються місцями випадковим чином;

  • Додається можливість вручну оновлювати оголошення без обмежень по часу останнього оновлення, але в межах 50 оновлень на добу ... після використання - мінімальний інтервал оновлень 15 хвилин;

    Обмеження введені 17.10.2018, причина: автоматизація оновлень деякими користувачами, аж до оновлення кожних 5 секунд;

  • На сторінках пошуку за рубриками та ключовими словами оголошення додатково виділяється кольором а також відображаються додаткові фото (див. скрін, клікніть для збільшення);
  • На сторінці оголошення відсутня реклама та блок зі схожими оголошеннями;
  • За додаткову плату публікується анонс оголошення на головній (якщо доступно);
  • Все це значно, в кілька разів, підвищує видимість оголошення та його ефективність.
Послідовність дій для виділення / спецрозміщення оголошення
  1. Авторизуватись на сайті (увійти в обліковий запис);
  2. Розмістити оголошення (оголошення розміщується безкоштовно);
  3. Перевірити вартість виділення / спецрозміщення (в залежності від рубрики оголошення можливі знижки)
    • Для перевірки вартості спецрозміщення потрібно клікнути по посиланню "виділити + підняти", посилання є біля кожного оголошення (див. скрін, клікніть для збільшення);
    • Доступні різні періоди виділення а також варіант спецрозміщення з анонсом на головній (не для всіх рубрик).
  4. Поповнити баланс на необхідну суму;
  5. Виділити оголошення
    • Для цього потрібно клікнути на "виділити + підняти", вибрати варіант розміщення та період розміщення, натиснути кнопку "Виділити оголошення";
    • Оголошення буде виділене миттєво.
  6. Готово.
    Продовжити термін спецрозміщення можна в будь-який момент, в т.ч. до закінчення раніше оплаченого терміну, в цьому випадку новий термін буде коректно доданий до вже існуючого.
Які переваги у зареєстрованих користувачів перед незареєстрованими?
Для зареєстрованих користувачів створено Особистий кабінет для керування оголошеннями. В ньому відображаються всі подані, як зареєстрованим користувачем, оголошення, що дозволяє економити час при роботі з ними.
Прямо з "Особистого кабінету" можна редагувати, оновлювати та видаляти власні оголошення.
Для зареєстрованих користувачів довжина тексту оголошення максимально збільшена.
Зареєстрованим користувачам не потрібно постійно вводити контактну інформацію, вона вводиться один раз при реєстрації і використовується у всіх оголошеннях.
Зареєстрованим користувачам при роботі з оголошеннями не потрібно вводити код перевірки (капчу).
Ми намагались зробити роботу з оголошеннями для зареєстрованих користувачів максимально зручною та швидкою.
Як нагадати пароль до оголошення, доданого незареєстрованим користувачем?
Якщо при додаванні оголошення був вказаний e-mail, то можна скористуватись автоматичною системою нагадування пароля, яка доступна на індивідуальній сторінці оголошення внизу (блок «Керування голошенням»)

Якщо при додаванні e-mail не був вказаний - зв'яжіться з адміністратором через форму зв'язку.
Раніше було додано декілька оголошень, а зараз їх неможливо знайти. Куди ділись оголошення?
Для боротьби з явними і не явними дублікатами оголошень створена складна система автоматичного моніторингу. Основне завдання системи моніторингу – знайти і видалити всі дублікати оголошень, залишивши лиш одну, найсвіжішу, копію. У виняткових випадках, при великій кількості порушень – видаляються всі оголошення.
Тобто – немає сенсу додавати одні і ті ж чи дуже схожі оголошення в різні рубрики або в різні регіони, оскільки всі дублікати будуть видалені дуже швидко.

Також варто відзначити негативний вплив додавання дублікатів оголошень через первні проміжки часу.

Коротка інформація про негативний вплив дублікатів оголошень.

Значна кількість цільових відвідувачів приходить із пошукових систем, які індексують (читають) сторінки сайту і надалі проводять за ними пошук (варто відзначити, що процес індексації може займати не один день). Згідно з описаною вище системою моніторингу, після додавання дубликату старе оголошення видаляється(відповідно за старою адресою оголошення знайти буде неможливо). У результаті виходить, що пошукові системи направляють відвідувачів на неіснуючі (видалені системою моніторингу) оголошення, і тим самим потенційні клієнти йдуть ні з чим.

Для того, щоб оголошення було на початку списку, його можна оновити (але не частіше, ніж один раз у 3 дні).
Функція оновлення оголошень доступна в особистому кабінеті для зареєстрованих користувачів.
Незареєстровані користувачі для оновлення можуть просто відкрити оголошення для редагування і зберегти його (можна навіть без зміни даних).

Система пошуку на сайті. Чому я не можу знайти своє оголошення за ключовими словами?
Від моменту розміщення оголошення на сайті має пройти деякий час, щоб його можна було знайти за ключовими словами.
Причина у необхідності перевірки та індексування нових оголошень пошуковою системою дошки оголошень.
Індексація оголошень та оновлення пошукової бази відбуваються щогодини.

Архівні оголошення автоматично виключаються при пошуку за ключовими словами, якщо інше не вказано у налаштуваннях.

Перевірити факт индексації можна просто вказавши у формі пошуку ID оголошення замість ключового слова.
Лічильник показів/переглядів оголошення/телефону. Термінологія/підрахунок.

Ми рахуємо тільки реальних користувачів(не роботів/не ботів). Це ВАЖЛИВА відмінність, що відрізняє нас від більшості дошок оголошень, де сума цифр на лічильниках у декілька разів перевищує загальну статистику відвідування сайту.

Унікальні покази - кількість унікальних користувачів, яким у загальному пошуку було показане конкретне оголошення протягом доби. Сюди НЕ входять перегляди сторінки оголошення. Кожен користувач рахується лише раз, незалежно від того, скільки разів йому було показане оголошення протягом доби.
Враховуються тільки покази оголошення при пошуку:
  • за рубриками;
  • за ключовими словами;
Унікальні перегляди сторінки оголошення - кількість унікальних користувачів, які зайшли на сторінку конкретного оголошення протягом доби. Кожен користувач рахується тільки один раз, незалежно від того, скільки разів він заходив на сторінку конкретного оголошення протягом доби.
Унікальні запити телефону - кількість унікальних користувачів, які захотіли дізнатись телефон користувача, що розмістив конкретне оголошення. Кожен запит від конкретного користувача протягом доби рахується лише один раз, незалежно від того, скільки разів він зробить запит телефону.
Зверніть увагу на оголошення, де:
  • багато показів, але мало переглядів;
  • багато переглядів, але мало запитів телефону;
Така статистика може свідчити про низьку якість оголошення.

Що краще, величезні цифри на лічильниках та вкрай низька конверсія чи реальні показники ефективності оголошень і адекватна конверсія - вирішувати вам...

Система копіювання на інші дошки оголошень
На «Mobile-phones» працює система копіювання оголошень на інші дошки.

Таким чином, після розміщення оголошення на дошці, його можна скопіювати на цілий ряд дошок у 3 кліки (~20 сек).

Також у 3 кліки (~10 сек) можна видалити оголошення до архіву на ряді дошок.

Див. відео використання системи копіювання оголошень на прикладі дошки агрооголошень «Agro-Ukraine» (логіка роботи однакова)

Приховування тимчасово неактуальних оголошень
На «Mobile-phones» не потрібно видаляти оголошення, якщо воно втратило актуальність у даний момент, але може стати знову актуальним через деякий час.

Замість видалення можна тимчасово зняти оголошення з публикації (приховати його). Приховане оголошення на 100% недоступне для користувачів сайту.

Також, у будь-який момент можна відновити оголошення із прихованих. При цьому адреса сторінки з оголошенням залишиться тією ж, що була перед приховуванням.

Використання оголошень як шаблонів
На «Mobile-phones» достатньо один раз якісно сформувати оголошення, щоб надалі використовувати його як шаблон для всіх наступних.

Ця можливість дуже економить час і сили.

Налаштування системи нагадування щодо оновлення оголошень

На «Mobile-phones» працює система нагадування про оновлення оголошень, якщо вони не оновлювались більше N днів, N=7-30.

Також доступна система, яка надсилає попередження, якщо спливає термін публікації одного чи кількох оголошень.

Налаштування систем доступні за адресою: Особистий кабінет -> Оголошення -> Налаштування (малюнок шестерні)

У випадку відсутності реакції користувача на 5 листів поспіль, наприклад - через потрапляння листів до СПАМу, система нагадувань автоматично вимикається.

Якщо система вимкнена, незалежно від причин, її можна увімкнути із особистого кабінету (див. вище).

Вимагають передоплату? Перевірте наявність товару і будьте уважні!

Увага! Це загальне попередження про шахраїв, воно виводиться під кожним оголошенням і не має прямого стосунку до конкретного продавця і/або компанії!

Здоровий глузд і прості заходи безпеки
  • Перевірте наявність товару
  • Співставте ПІБ людини та ПІБ власника карти
  • Ніякого поспіху! Попутний транспорт, який треба швидко завантажити, зазвичай їде роками.

Проста, але ефективна перевірка наявності товару

  • Попросіть продавця зв'язатися з вами по відеозв'язку через Viber, Telegram, Скайп чи інший зручний для обох сторін месенджер і показати товар.

    Це можна зробити, навіть якщо у вас немає камери, однак вимагає наявності камери у продавця

  • Запропонуйте продавцю зробити фото товару разом з аркушем паперу, на якому буде написане будь-яке слово, яке Ви і лише Ви попередньо назвете (наприклад: сьогоднішня дата + продавець ІМ`Я_ПРОДАВЦЯ).

    Ця проста перевірка вкрай ускладнює використання чужих фото із інтернету та певним чином гарантує наявність товару у продавця...

    При наявності товару фото зробити дуже просто, тому чесний продавець не відмовить!

Продавець не має Viber, Telegram, Скайпу чи іншого месенджера, він не може зробити та надіслати фото товару з будь-якої причини (зламана камера, не вміє фотографувати і відправляти фото, тощо)? Чи є в нього право вимагати передоплату? Однозначно - НІ!

Ви домовились з продавцем, що самі приїдете за товаром, але продавець вимагає передоплату як гарантію ваших слів (наприклад, мова про товар, що швидко псується)?
У цьому випадку, якщо покупець не стримає своє слово, передоплата не допоможе продавцю - товар буде зіпсований і втрати будуть набагато більшими, ніж часткова передоплата. Тож - чи є у ній сенс?
Якщо мова про велику партію товару - то просити про передоплату здається дивним та нелогічним, адже продаж/купівля - це взаємовигідна угода (передоплата не має сенсу).
У випадку самовивезення також слід бути обережним, трапляються випадки, коли водія грабують або він даремно жене авто за сотні км, довірившись лише обіцянкам щодо вигідної ціни.

Якщо Ви впевнені у наявності товару і вирішили зробити передоплату - вимагайте, щоб продавець написав вам на e-mail листа (не записуйте дані по телефону), де він чітко та без помилок вкаже:

  • назву та додаткові характеристики товару за який просить передоплату,
  • свої ПІБ,
  • номер карти,
  • суму передоплати,
  • повну вартість товару,
  • спосіб доставки, якщо самовивіз - вкаже чітку адресу, дату та час зустрічі,
  • інші дані.

НЕ робіть передоплату, якщо ПІБ людини, яка вимагає передоплату, і ПІБ власника карти, на яку пропонують зробити передоплату НЕ співпадають - у 95% випадків це закінчується сумно.
Карта дружини, чоловіка, тещі, родича - це точно не варіант для передоплати за товар, якого ви не бачили.
Безвідповідальне ставлення продавця до формального оформлення угоди може свідчити про таке ж його ставлення і до зобов'язань з передачі товару.

Ви повинні розуміти, що у 99% випадків передоплата - це звичайне поповнення рахунку без натяку на причини/призначення такого поповнення.
Фактично ви просто поповнюєте рахунок іншої особи, а чи буде вона виконувати свої зобов'язання - це вже їй вирішувати.
Обов'язково зберігайте чек/квитанцію про переказ грошей до отримання та перевірки товару.

Продаж/купівля - це взаємовигідна угода, ви хочете купити товар, але й продавець хоче його продати.

У 90% випадків можна обійтись без передоплати і, наприклад, вислати товар з післяплатою.

Успішних вам угод.
Шахрайство з супервигідною / заниженою ціною, самовивозом і розрахунком за фактом

У оголошенні вказується ціна нижче ринкової за якісний товар, з самовивезенням та розрахунком за фактом завантаження / отримання товару.

Здавалося б ніякого підступу, але якщо вникнути в деталі...

Покупцю озвучується банальна причина низької ціни: кредиторська заборгованість компанії-продавця, іншої компанії, особистий борг продавця іншій особі, особисті знижки співробітника компанії тощо

Мета: підготувати покупця до того, що оплата за фактом завантаження має відбуватися НЕ у касі компанії, яка відвантажує товар, а третій особі. При цьому покупця запевнюють у тому, що говорити про ціну в момент завантаження не варто, щоб не довелось платити повну ринкову ціну.

Завантаження починається і покупець в очікуванні гарного прибутку погоджується переказати гроші третій стороні.

За фактом завантаження компанія-продавець вимагає з покупця оплату, і в цей момент стають зрозумілими деталі шахрайства.

Підсумок шахрайської схеми: гроші йдуть третій стороні (шахраям), покупець залишається без грошей, без товару та із зіпсованими нервами.
Будьте уважні, не втрачайте здоровий глузд від наднизьких цін. Переказувати оплату третій стороні, не повідомивши про це продавцю товару, як мінімум, нерозумно.
Переклад заголовків оголошень
Для перекладу заголовків оголошень використовуються такі сервіси «Яндекс.Переклад».
З усіх питань, пов'язаних з роботою сайту, звертайтеся до адміністратора через форму зв'язку



ua
/ua/
0