Відео додавання оголошення на прикладі дошки агрооголошень «Agro-Ukraine» (логіка роботи форми додавання однакова)
HTML5 (використовується за умовчанням)
Для повноцінної, максимально зручної роботи системи завантаження фото потрібен браузер з підтримкою HTML5 (будь-який сучасний браузер підтримує цю технологію)... Якщо ваш браузер підтримує HTML5, ви побачите зелену кнопку вибору фото.HTML, відправлення разом із формою
Для безнадійно застарілих браузерів, комп'ютерів з максимальним рівнем безпеки і специфічними налаштуваннями, якщо встановлений Adblock чи Antibanner, а також в у випадку непередбачуваних помилок використовується найпростіший метод завантаження фото відправлення разом із формою.
Порада: щоб не втратити раніше введені дані, опублікуйте оголошення без фото після чого відкрийте його для редагування.
Можливе рішення: натиснути Ctrl+F5, щоб повторно перезавантажити сторінку і всі скрипти сайту.
I варіант: оголошення додано зареєстрованим (авторизованим) користувачем.
У цьому випадку перейдіть Особистий кабінет -> Оголошення (для входу у особистий кабінет потрібна авторизація).
У цьому розділі представлені додані вами, як зареєстрованим користувачем, оголошення.
Для редагування перейдіть за посиланням «Редагувати», яке є біля кожного оголошення.
II варіант: оголошення додано незареєстрованим користувачем.
У цьому випадку знайдіть своє оголошення, натисніть на його заголовок і перейдіть на сторінку, де буде відображене тільки воно одне. Внизу сторінки, після контактної інформації, ви побачите посилання/блок Керування оголошенням, а в ньому посилання «Редагувати оголошення» – натисніть на нього і введіть пароль, який ви вказали при додаванні оголошення. Якщо пароль правильний, ви попадете на сторінку для редагування оголошення.
I варіант: оголошення додане зареєстрованим (авторизированим) користувачем.
У цьому випадку перейдіть у Особистий кабінет -> Оголошення (для входу в особистий кабінет потрібна авторизація).
У даному розділі представлені додані вами, як зареєстрованим користувачем, оголошення.
Для редагування перейдіть за посиланням «Видалити», що є поруч з кожним оголошенням.
II варіант: оголошення додане незареєстрованим користувачем.
У цьому випадку знайдіть своє оголошення, натисніть на заголовок і перейдіть на сторінку, де відображається тільки воно одне. Внизу сторінки, після контактної інформації, ви побачите посилання/блок Керування оголошенням, а в ньому посилання «Видалити оголошення» – натисніть на нього і введіть пароль, який ви вказали при додаванні оголошення. Якщо пароль правильний, оголошення буде одразу видалене.
Оновлення оголошень, до яких застосовані обмеження неможливо. Слід спочатку відредагувати оголошення, щоб ліквідувати причину обмежень.
Незареєстровані користувачі можуть оновлювати оголошення вручну. Для цього оголошення потрібно відкрити для редагування і зберегти (зміни вносити необов'язково). Оновлювати оголошення таким чином можна не частіше одного разу за 3 дні.
Примітка: оновити оголошення означає підняти його на перші позиції/сторінки рубрики.
Обмеження застосовуються до конкретних оголошень, а не до акаунту користувача в цілому;
Оголошення, до яких застосовані обмеження:
Щоб зняти обмеження слід відредагувати оголошення (із обмеженнями) і зробити його унікальним за всіма вищезгаданими параметрами: заголовок, текст, фотографії. Обмеження знімаються автоматично, одразу після внесення змін.
Обмеження застосовуються і знімаються тільки автоматично! Обмеження не можуть бути зняті вручну модератором.
Це досягається за рахунок автоматичного оновлення оголошення кожні 15-20 хв або частіше. У момент оновлення оголошення піднімається на перші позиції в рубриці. Якщо в одній рубриці виділено кілька оголошень - в момент оновлення вони міняються місцями випадковим чином;
Обмеження введені 17.10.2018, причина: автоматизація оновлень деякими користувачами, аж до оновлення кожних 5 секунд;
Коротка інформація про негативний вплив дублікатів оголошень.
Значна кількість цільових відвідувачів приходить із пошукових систем, які індексують (читають) сторінки сайту і надалі проводять за ними пошук (варто відзначити, що процес індексації може займати не один день). Згідно з описаною вище системою моніторингу, після додавання дубликату старе оголошення видаляється(відповідно за старою адресою оголошення знайти буде неможливо). У результаті виходить, що пошукові системи направляють відвідувачів на неіснуючі (видалені системою моніторингу) оголошення, і тим самим потенційні клієнти йдуть ні з чим.Для того, щоб оголошення було на початку списку, його можна оновити (але не частіше, ніж один раз у 3 дні).
Функція оновлення оголошень доступна в особистому кабінеті для зареєстрованих користувачів.
Незареєстровані користувачі для оновлення можуть просто відкрити оголошення для редагування і зберегти його (можна навіть без зміни даних).
Ми рахуємо тільки реальних користувачів(не роботів/не ботів). Це ВАЖЛИВА відмінність, що відрізняє нас від більшості дошок оголошень, де сума цифр на лічильниках у декілька разів перевищує загальну статистику відвідування сайту.
Що краще, величезні цифри на лічильниках та вкрай низька конверсія чи реальні показники ефективності оголошень і адекватна конверсія - вирішувати вам...
Таким чином, після розміщення оголошення на дошці, його можна скопіювати на цілий ряд дошок у 3 кліки (~20 сек).
Також у 3 кліки (~10 сек) можна видалити оголошення до архіву на ряді дошок.
Див. відео використання системи копіювання оголошень на прикладі дошки агрооголошень «Agro-Ukraine» (логіка роботи однакова)
Замість видалення можна тимчасово зняти оголошення з публикації (приховати його). Приховане оголошення на 100% недоступне для користувачів сайту.
Також, у будь-який момент можна відновити оголошення із прихованих. При цьому адреса сторінки з оголошенням залишиться тією ж, що була перед приховуванням.
Ця можливість дуже економить час і сили.
На «Mobile-phones» працює система нагадування про оновлення оголошень, якщо вони не оновлювались більше N днів, N=7-30.
Також доступна система, яка надсилає попередження, якщо спливає термін публікації одного чи кількох оголошень.
Налаштування систем доступні за адресою: Особистий кабінет -> Оголошення -> Налаштування (малюнок шестерні)
У випадку відсутності реакції користувача на 5 листів поспіль, наприклад - через потрапляння листів до СПАМу, система нагадувань автоматично вимикається.
Якщо система вимкнена, незалежно від причин, її можна увімкнути із особистого кабінету (див. вище).
Увага! Це загальне попередження про шахраїв, воно виводиться під кожним оголошенням і не має прямого стосунку до конкретного продавця і/або компанії!
Проста, але ефективна перевірка наявності товару
Це можна зробити, навіть якщо у вас немає камери, однак вимагає наявності камери у продавця
Ця проста перевірка вкрай ускладнює використання чужих фото із інтернету та певним чином гарантує наявність товару у продавця...
При наявності товару фото зробити дуже просто, тому чесний продавець не відмовить!
Продавець не має Viber, Telegram, Скайпу чи іншого месенджера, він не може зробити та надіслати фото товару з будь-якої причини (зламана камера, не вміє фотографувати і відправляти фото, тощо)? Чи є в нього право вимагати передоплату? Однозначно - НІ!
Ви домовились з продавцем, що самі приїдете за товаром, але продавець вимагає передоплату як гарантію ваших слів (наприклад, мова про товар, що швидко псується)?
У цьому випадку, якщо покупець не стримає своє слово, передоплата не допоможе продавцю - товар буде зіпсований і втрати будуть набагато більшими, ніж часткова передоплата. Тож - чи є у ній сенс?
Якщо мова про велику партію товару - то просити про передоплату здається дивним та нелогічним, адже продаж/купівля - це взаємовигідна угода (передоплата не має сенсу).
У випадку самовивезення також слід бути обережним, трапляються випадки, коли водія грабують або він даремно жене авто за сотні км, довірившись лише обіцянкам щодо вигідної ціни.
Якщо Ви впевнені у наявності товару і вирішили зробити передоплату - вимагайте, щоб продавець написав вам на e-mail листа (не записуйте дані по телефону), де він чітко та без помилок вкаже:
НЕ робіть передоплату, якщо ПІБ людини, яка вимагає передоплату, і ПІБ власника карти, на яку пропонують зробити передоплату НЕ співпадають - у 95% випадків це закінчується сумно.
Карта дружини, чоловіка, тещі, родича - це точно не варіант для передоплати за товар, якого ви не бачили.
Безвідповідальне ставлення продавця до формального оформлення угоди може свідчити про таке ж його ставлення і до зобов'язань з передачі товару.
Ви повинні розуміти, що у 99% випадків передоплата - це звичайне поповнення рахунку без натяку на причини/призначення такого поповнення.
Фактично ви просто поповнюєте рахунок іншої особи, а чи буде вона виконувати свої зобов'язання - це вже їй вирішувати.
Обов'язково зберігайте чек/квитанцію про переказ грошей до отримання та перевірки товару.
Продаж/купівля - це взаємовигідна угода, ви хочете купити товар, але й продавець хоче його продати.
У 90% випадків можна обійтись без передоплати і, наприклад, вислати товар з післяплатою.
У оголошенні вказується ціна нижче ринкової за якісний товар, з самовивезенням та розрахунком за фактом завантаження / отримання товару.
Здавалося б ніякого підступу, але якщо вникнути в деталі...
Покупцю озвучується банальна причина низької ціни: кредиторська заборгованість компанії-продавця, іншої компанії, особистий борг продавця іншій особі, особисті знижки співробітника компанії тощо
Мета: підготувати покупця до того, що оплата за фактом завантаження має відбуватися НЕ у касі компанії, яка відвантажує товар, а третій особі. При цьому покупця запевнюють у тому, що говорити про ціну в момент завантаження не варто, щоб не довелось платити повну ринкову ціну.
За фактом завантаження компанія-продавець вимагає з покупця оплату, і в цей момент стають зрозумілими деталі шахрайства.